Sunday 29 January 2012

Adik2ku...

dari kecik kite 1 keluarga sayang same sndiri tp kdg2 gaduh, marah, skit ati dan mcm2 lagi tu sbb ape???
cbe pk balik...
Allah da bg kite peluang sgt2 berharga iaitu hidup dapat tgok mak n bah...
cbe korang bygkan mak n bah pergi dulu mcm aki n tok...
kite dpt tgok lg ke diorg??
sudahla pertikat ape yg diorg wat kat kite...
korang pk die syg kite cukup laa...
hargai diorg sementara meke masih ade...
aku marah, aku jerkah, aku pukul sume ade sebab...
aku nak adik2 aku sume terbek dr aku...
jgn ikut org, kite dgn kluarga kite...
ikutla care kluarga kite...
aku sayang adik2 aku walau aku x pernah tnjuk aku syg adik2 aku...
hidup aku, mati aku, mak n bah tetap mak ayah aku, korang adik2 aku...
ingat jgn sampai x sempat mntak ampun n diorg...
klu kite pergi mgkin die mgkin die dpt ampunkan dosa kite...
klu die pergi?
kite tau ape die pk mse die nak pergi??
tlg jgn salah pk sal diorg..
diorg da bg lbih dr ckup pe yg kite nak...
lg 1 aku nak pesan, keluarga kite ni, Bah bayak tanggung dosa2 kite tau...
jgn sbb kite da x tau syurga ke neraka, kite da bg die duk neraka...
die mak ayah kite la adik2 aku....
tlg la jd matang jgn jd budak x tau ape tp keras kepala...

No comments:

Post a Comment